czwartek, 24 września 2015

Co teraz czuje do "A"?

Więc poznaliście A w moim ostatnim poście był on o mojej przeszłości i mniej więcej o uczuciach jakie żywiłam do A. Teraz to już oficjalnie koniec dla niego koniec był już dawno dla mnie dopiero od jakiegoś czasu jest to koniec. Już go nie kocham, niektórzy mogą powiedzieć że jeżeli kogoś bardzo sie kochało to przecież nigdy sie go nie przestaje, napewno już nie można sie w kimś odkochać od tak.
Coś w tym jest ale tak naprawde to gówno prawda.
Kochałam A tak jak potrafiłam i cały czas miałam nadzieje , nadzieje że on mnie kiedyś pokocha choć troche jak ja że znowu coś między nami będzie , że będzie tak jak dawniej...nie lepiej niż dawniej kiedyś. Ale oszukiwałam sama siebie. Go już nie ma w moim życiu a w jego żeciu nie ma MNIE. I troche mi to zajeło żeby to zrozumieć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz