sobota, 25 kwietnia 2015

Tęsknie :'(

Wakacje! Chce żeby były już wakacje, cały czas to ostatnio powtażam ale to prawda! Ja w Angli wakacje zaczynam 18 lipca ale to dlatego że w ciągu roku mam dużo pszerw (zwykle co 6 tygodni mam tydzień lub dwa pszerwy). 17 lipca lece do Polski wkońcu, stęskniłam się i za Polską i za moimi pszyjaciółmi w końcu będe mogła ich zobaczyć. Z moją najlepszą pszyjaciółką będę mogła iść do kina, pić litry bubble tea i iść do sklepu pszymieżając wiele ubrań i robiąc sobie selfie w tych samych ciuchach ale potem i tak nic nie kupować. Czuję że coraz bardziej się od niej oddalam.
Na wakacje mam dużo planów ,ale i tak staram się nic nie planować ponieważ wiem że nie wszystko wychodzi tak jak by się tego chciało, a tak to wszystko potoczy się samo i będe szczęśliwa ponieważ nie będe miała żadnych oczekiwać związanych z wakacjami. Ale jeju do czego ten post zmierza hmm... właściwie to ja sama nie wiem po co to pisze chyba ma to być forma jakiegoś pamiętnika ale no sama nie wiem. Ten post mógł by się jeszcze ciągnąć i ciągnąć ale biorąc pod uwage że u was jest 1 w nocy raczej go już skończe. Potrzebowałam takiego wylania słów na papier.

P.S Wiem że zaraz ludzię będą pisać lub myśleć kup sobie słownik! , Naucz się polskiegi a potem dopiero pisz i blablabla. Nie obchodzi mnie ,napisałam takiego posta bo potrzebowałam i nie zwracam uwagi na błędy , więc może nie myślcie tylko o tym czy żadnych piszę się pszez ż czy rz tylko poprostu czytajcie treść albo i nie jak sobie chcecie.

1 komentarz: