piątek, 8 maja 2015

Liebster Blog Award


Hej, w końcu usiadłam i zaczęłam pisać, po całym tygodniu w końcu weekend :)

Dzisiaj zrobię Liebster blog Award , ponieważ zostałam nominowana przez /http://look-on-the.blogspot.co.uk/  za co bardzo dziękuję.  A więc zaczynamy.



1. Co sądzisz o Liebster Blog Award?
Uważam że to świetna rzecz, może nie dla każdego ale na pewno dla mnie jest to coś fajnego.
2. Jaki jest twój ulubiony film?
Mam wiele lubianych filmów, i nie wiem czy mogę uznać jakiś za ulubiony. No ale takich parę naprawdę fajnych i lubianych prze ze mnie filmów to: Saga Zmierzch,Gwiazd naszych wina,Igrzyska śmierci, lubię komedie, thrillery,filmy akcji, dramaty a czasami nawet horrory. 
3. Gdybyś mógł/mogła przenieść się w dowolną historię z książki, jaka by to była?
Zmierzch,zdecydowanie
4. Czy pamiętasz na jakim filmie byłeś/byłaś po raz pierwszy w kinie?\
Oj nie pamiętam ale pewnie na jakimś filmie animowanym.
5. Kawa czy herbata?
Herbata lub ewentualnie słodka,mleczna kawa lub zbożowa.
6. Co robisz w wolnym czasie, poza blogowaniem?
Śpiewam,gadam z przyjaciółmi, oglądam YouTube no i tak... dużo rzeczy robię.
7. Ulubiony cytat
Moje własne :) lub  ''Milczenie jest najlepszym tłumaczem radości, bo małe jest szczęście, które można wyrazić słowami.'' i ''Staying quiet doesn’t always mean I have nothing to say. Sometimes it means I don’t think you’re ready to hear my thoughts.'' czyli to że jestem cicho nie znaczy że nie mam nic do powiedzenia,czasami znaczy to że nie sadzę że jesteście gotowi poznać moje myśli.
8. Jakie jest twoje największe marzenie?
Mam dużo marzeń, chciałabym zrealizować się w muzyce, wystąpić w filmie, pojechać do USA itd... znaleźć miłość swojego życia ale tak naprawdę moje największe marzenie jest by mieć szczęśliwe życie i to jest moje największe marzenie.
9. Komedie czy horrory?
To zależy od nastroju ale zwykle wybieram komedie.
10. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
Nie mam pojęcia, naprawdę porostu siedziałam w domu na kanapie i jakoś mi takie hasełko przyszło na myśl i tak sobie pomyślała a może założę bloga. i to cała historia z nazwą tak naprawdę
11. Jaki masz talent?
Wydaje mi się że śpiew, uczę się go już dość długo i chyba nie mogłabym bez niego żyć, praktyczne cały czas śpiewam czy to w szkole, w domu, na lekcjach śpiewu, wszędzie. Nie których to już nawet trochę wnerwia. 


A teraz moje pytania:
1.Gdybyś miał/a opisać swoje życie w jednym słowie , jakie słowo by to było?
2. Czemu zaczęłaś/eś blogowac?
3.Lubisz szkołę?
4. Gdybyś mógł/mogła zamienić się z kimś miejscami (ciałami) na jeden dzień kto to by był?
5. Czy masz swój szkic (ideał) chłopaka/dziewczyny?
6. Kogo najczęściej oglądasz na YouTube , jeżeli w ogóle oglądasz
7.Lubisz słodycze?
8. Czy mogłaby/mógłbyś zostać Wegetarianinem/ką?
9.Jaki jest twój ulubiony kolor?
10. Anglia czy Ameryka?
11.Aparat czy Kamera?

nominuje:
http://i-feel-everything.blogspot.co.uk/
 http://stories-by-aru-and-saki.blogspot.com/\
Może wykonać to tak naprawde kto tylko chce , świcie nominuje cię.

P.S Pisałam ten post tydzień ale jakos się zrekompensuję :) Zalałam klawiaturę rosołem i pare klawiszy mi nie działa :( ;)








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz