czwartek, 9 kwietnia 2015

Witajcie!!!

To jest mój pierwszy post na tym blogu i bardzo się ciesze  że go założyłam.Na tym blogu chce pisać głównie o tym co czuje i co myślę o niektórych sprawach, robię to dla siebie ale jeżeli ktoś może podobnie do mnie myśli i podoba mu się to o czym pisze to ciesze się z tego. Z góry przepraszam za ortografie ponieważ mieszkam w Anglii i poprostu na co dzień w szkole pisze po angielsku. Ten blog ma być taką jakby formą pamiętniku i wyrażenia siebie,przelania słów na papier a raczej komputer.
Nie wiem co ile będę dodawać posty, wtedy kiedy będę miała czas i będę tego potrzebowała.
Blog nazywa się świat który tylko moje oczy widzą ponieważ wyrażam tu  moje zdanie i opisuje wam co przeżywam i czuje.Niektóre posty będą o moim życiu i o moich uczuciach a niektóre zupełnie z nim nie związane. Spokojnie nie będę pisała o tym jak podoba mi sie chłopak z klasy albo jak bardzo nie nawidze mojej koleżanki, spróbuje pisać głębiej. Troche o moim życiu w Anglii,trochę o moich trudnych sytuacjach ,trochę... po prostu o mnie.Zycie czasami jest takie trudne i nie przewidywalne no bo ja bym jeszcze 3 lata temu nie pomyślała co będzie mnie czekać i że pszeprowadze się do Anglii. Planowanie, myślenie do jakiej szkoły potem pójść, planowanie przyszłości a tu nagle BAM jedna rzecz, jedna decyzja wszystko zmienia.No ale dobra to już może w innym poście. No i to już chyba wszystko w tym poście.

P.S."Now I'm FourFiveSeconds from wildin'
And we got three more days 'til Friday
I'm just tryna make it back home by Monday, mornin'
I swear I wish somebody would tell me
Ooh thats all I want"


"Teraz jestem 4, 5 sekund od szaleństwa,
A wciąż mamy trzy dni do piątku,
próbuję tylko wrócić do domu przed poniedziałkowym rankiem,
Przysięgam, szkoda że nikt mi nie powiedział
Ooh to wszystko czego chcę"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz